Post by olinridcuna on Feb 10, 2022 7:28:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pineapple Pen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pineapple Pen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
▞▞▞ Pineapple Pen 2022 version ▞▞▞
DET ER SJOVT, MEN DET ER SÅ RAGE, JEG HADER DET!!! NÆSTE GANG SKAL DU GØRE DET NEMT!!!
JEG HADER HADER HADEDE DET DET ER PÅ VEJ TIL MANGE ANNONCER, OG DET ER SÅ HÅRT HÅRDT, DE GIVER DIG EN CHANCE, MEN SÅ GÅR DU BARE GÅR. MED DEN KÆMPE ANANAS ER DET DU KALDER SJOVT OG EN CHANCE SAMTIDIGT ER DET OK DIT VALG MEN STADIG DÅRLIG OG STADIG GODT
det er så sjovt
Den skyder kun fyrreæble og æble jeg vil have spændende ikke sådan her
I den nyeste opdatering ændrede udseendet af hovedpersonen sig en smule. Den gamle lignede mere den faktiske Piko Taro... hvorfor blev den ændret?
😑😑
For di
Dette er et meget kedeligt spil. BARE BEMÆRK!
Har prøvet det og det er MEGA sjovt
Det er for hårdt
Pineapple Pen Zręcznościowe gsv
Dette spil er fantastisk! men for mange annoncer, og det er derfor, min pris er 4 stjerner
det er så nemt
Sjovt vanedannende og nogle, hvad awsome, hvad der ellers er deres i et godt spil
.nep.elppaenip. reeee.
Pineapple Pen Arcade vrwc
venligst dawnload venligst
Alt for mange tilføjelser! Den eneste grund til at du får to stjerner er fordi PPAP ser så sjovt ud. For at være ærlig, ville jeg aldrig nogensinde anbefale denne app til nogen, og jeg tror ikke, nogen burde få den.
Så nemt og meget godt til når du keder dig,,
Det er så heleruos
Fantastisk og sjov og aktiv
Det spil er sjovt
Super kedeligt Jeg kedede mig efter lidt, og der er ingen andre spil at spille.
omg det er så godt, jeg kan lide det, og jeg downloader det, jeg føler mig så afslappet på grund af det, jeg vil give dig 5 stjerner
Jeg elsker temasangen af pianaple og aplle pen jeg elsker grafikken et af de bedste spil nogensinde!
BEMÆRK OVERHOVEDET GODT
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Det, jeg ikke kan lide, er ham, der siger ananas pen og æble pen
Dette spil er det bedste, det er baseret på Viral Song Apple pen ananas pen det holder mig virkelig fokuseret Jeg kan ændre variansen af spillet, hvilket gør det sjovt. Jeg kunne være enig i, at dette spil har brug for flere opdateringer
Jeg synes, det er et sjovt spil, jeg nyder det, men ville nyde det mere, hvis frugterne ikke så så bange ud 😰😱😨 på siden af spillet, fordi de har så søde ansigter i spillet.🌺
Den er sjov fordi der er julenisse i.
Virkelig sjovt spil, men det har brug for flere opdateringer som gamemodes eller temaer.
For fedt alle skulle have det spil den app 😌😌😌
De, der er trætte af annoncer, afslutter bare og går ind i spillet igen, hvis det ikke virker, så er du dømt
det er et sjovt spil, men der er for mange annoncer
Til mange annoncer! Hver tredje død eller deromkring er der en annonce! Og tro mig, du vil dø MEGET
Jeg kan lide det så meget, forstyr ikke spillet, fordi dette er et meget-meget spændende
Nzdsmaklalals
ikke forbedret ydeevne
det sugede, fordi side-til-side-forholdet på ananas pen er så svært, men jeg spiller ikke dette spil igen, det er det værste, og det stinker
Et meget godt spil, det eneste, der er dårligt, er stemmen til manden, der siger ananaspen
Pineapple Pen Arcade vrwc
Det er okay, og fyren er sjov og det er lidt dumt, hvordan annoncerne bare dukker op ud af ingen steder, men det er en fantastisk tidsmorder
Happy Bubble Shooter Εύκολα ghe
Når jeg åbner spillet med normalt tema, er mandens nye udseende Fuldstændig horror. jeg steger ppap nu!..
Jeg hader det!!!!! De ting går for hurtigt til, at du kan ramme!!!!😣😤
Pineapple Pen Zręcznościowe gsv
Det er tidsdræbende og vanedannende awsome
Gud eller dårlig😜😜
Det er meget udfordrende, men på en god måde, hvor du er fast besluttet på at slå niveauet eller din samlede topscore, jeg elsker det
Jeg så ansigter, og de er glade, når de bliver stukket, og triste, når de ikke gør det.
Jeg vurderer det til 3, fordi det er svært
Det er for yndigt spil, men jeg kan godt lide det
Jeg hader det, fordi det er for svært😡😡😡😡😡😡😡😡😡