Post by olinridcuna on Feb 10, 2022 7:12:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking My Story: matspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking My Story: matspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Cooking My Story: matspill 2022 version ▞▞▞
Vil ikke laste
Spillet vil ikke engang lastes nå.
Dette virker som det ville være et morsomt spill, men det fryser for mye til å faktisk nyte det! 😟
Spillet tar evigheter å laste 😕 det fryser. Vennligst sorter det
Prøvde å kreve myntene for forhåndsregistrering, den vil ikke åpne. Måtte ut av skjermen og spillet. Hver premie jeg får for å fullføre et nivå åpner den, men den viser ikke og forteller deg hva premien er for. Kontrollene er ekstremt trege, henger, fryser til tider og de fleste gangene setter den seg fast. Jeg knuste nesten telefonskjermen min ved å klikke for å få maten til kunden, og den klikket ikke. Ledertavlen viser kun har av premien, men er helt til ytterst på skjermen.
Dette er et bra spill
For mange feil kan du fikse det
Dette er den verste appen jeg noen gang har spilt og fikk skjermen min til å bli svart. Du må fikse det. Eller ta den ned.
Jeg elsker spillet, men det er litt enkelt gjør det vanskeligere
Freser og rotet til telefonen min!#
Det er litt klissete, men så langt trenger det litt arbeid
Jeg står overfor et problem jeg går opp til nivå 45, men plutselig fikk jeg nivå 12 😡 i noddle restaurant og jeg har bestilt mange ting, men jeg mottar ikke plzzz sjekk
Hater at disse undersøkelsene forstyrrer spillet mitt. Gjør det til en oppgave med en b o n u er å svare på spørsmål, men gjør det som en egen del av spillet. Ikke forstyrre spilletid.
Fortsetter å fryse, så forsvinner alt det jeg har kjøpt, fiks feilene og jeg spiller igjen og gir 5 stjerner, men akkurat nå fortjener jeg bare 1 stjerne ⭐
Automatisk nærkamp
Den fester seg så mye og telefonen min ble hengt og det er for kjedelig spill, så mitt forslag er bare 1 stjerne.
Bare lasting.. vent til 20 minutter og prøv nesten 5 ganger 😧😤
Skulle elsket å spille dette spillet, men det fryser stadig mens det lastes. Veldig skuffet
Jeg kunne ikke engang spille, svart skjerm så snart jeg klikker på den for å spille.
Jeg måtte avinstallere det fordi dere ikke vil oppdatere og fikse alle feilene ....
Hei og takk for at du lagde dette spillet, jeg liker det veldig godt, men jeg har mange problemer med dette spillet, og jeg kan ikke oppgradere dette spillet. Ha en fantastisk ferie.
Cooking My story: gioco cucina Arcade xhn
Supert søl🙂
Det er ingen guild..begivenheter fortsetter å si kommer snart, men de kommer aldri..2 dager blir til 3 dager..3 dager blir tilbake til 2 dager..men det skjer aldri. Og hvor er laugene å bli med. Er det ingen andre som spiller dette spillet?? Og da kommer jeg til bussterminalen og kan ikke gå lenger.?.....
Kunne ikke endre navnet på karakteren
Vil ikke åpne seg
Spillet vil ikke laste, slås av etter den første skjermen
Spillet er bra.. Men det er noen problemer... Som at tiden er knapp og det ikke er lett å få diamanter... Hvorfor vil dere ha penger??? For å kjøpe en diamant!!! Dette er ekkelt.... Hvis jeg vil spille må jeg betale for det!!?? Dette er irriterende...
Moro, men feiler ut etter at du har slått dette 1 nivået, og når du vinner og tiden er over, må du slutte for å komme deg ut av det nivået. Det slutter aldri før du gjør det selv med klokken på 00:00 og ingen kunder igjen. Ingen avinstallering igjen å gjøre
Dette spillet er veldig fint
Dette spillet fryser for mye. Jeg kan ikke se videoannonsene uten at spillet krasjer.
Elsker å gi den 0 stjerner, men den første delen er lett nok å bestå, men den andre er sikkert og latterlig vanskelig. Som mange jeg har sett, uansett hva du gjør, kan du bare ikke komme forbi det. Historien falt spesielt i smak, hovedsakelig fordi den såkalte mentoren både var arrogant og viste tydelig favorisering. Handlingene hans fortsatte å tikke meg av. Designalternativene var forferdelige, og du kan heller ikke tilpasse karakteren din. Bare bortkastet tid. Cooking Diaries er mye bedre.
Spillet laster ikke, kan ikke engang laste det ned.
Jeg fikk aldri spille. Spillet ble sittende fast ved lasting......
Ja fint spill
Spillet krasjer hele tiden, måtte avinstallere
Det var moro i begynnelsen, men når du først har oppgradert den tredje bygningen, lar den deg ikke gå lenger for å kunne få flere stjerner. Ha det
Hvor er guild alternativet jeg nesten fullfører andre restaurant 😡?
spillet frøs før historien startet, kunne ikke en gang komme inn i spillet!
Wild Castle TD - Grow Empire आर्केड गेम nche
Ja, jeg må starte spillet på nytt