Post by olinridcuna on Feb 10, 2022 7:03:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Castle Crush:Epic Battle 2022 version ▞▞▞
Det er meget fantastisk, og jeg brugte dette spil i 4 år, og det er altid som nyt😃😄😁😆
Nogle hackere kommer i spillet, som er på 1. niveau, og deres kort er på 7. niveau, og når de spiller nogle gange, indlæses det for at forbinde modstanderen en venlig anmodning om at opdatere spillet
skamløs knockoff af Clash Royale. Traaaaaash ikke installere det
Fantastisk spil. Gør det venligst, så vi kan ombytte ædelstene til kontanter. Det ville være den bedste egenskab nogensinde! Så skifter jeg helt sikkert til 5 stjerner
Helt ærligt er dette spil næsten perfekt. Det eneste, jeg opfordrer dig til at gøre, er at opdatere kampmusikken, fordi den nuværende har en deprimerende tone i stedet for en jublende tone. Eller i det mindste tilføje en anden version, fordi den nuværende bliver en lille smule gentagen. Bortset fra det er der absolut intet galt med spillet. Tilføj måske en Facebook-venneliste, hvor vi kan se hinandens profil.
Hurtig heads-up til nye spillere: den seneste opdatering (april '21) var næsten ikke noget som helst. Dette spil er dybest set blevet overladt til at dø af dets udviklere siden det foregående års overtagelse af HK af CCP.
O stjerner. POS bliver ved med at oprette forbindelse. Uspillelig. Ppl har allerede klaget over det i kommentarer, men udviklerne ser ud til at være ligeglade. Gbye, ill go spille heroisk magisk duel.
Godt grundlag for et spil, men det er mangelfuldt i sin tegning af dit kortspil. Nu tror jeg, at mana-opbygningen skal forblive den samme, men dit valgte dæk skal være åbent, så du kan vælge det. Så ville spillet virkelig handle om strategi og ikke chance for, hvad spillet giver dig mulighed for.
Fantastisk koncept med kortspil, men navnene og evnerne er faktisk som imaginære midler, magiske typer, det er derfor, det er et fantastisk spil, jeg nogensinde har spillet. Efter min mening skal du installere sbadow fight 2 og dette spil. Dette er en dræber og ubegrænset sjov kombination af spil Nekki og sjove spil gratis tak til jer begge for at lave så fantastiske spil
Spillet har potentiak, men det er for fokuseret på at få dig til at bruge flere penge. Det ville være rart, hvis du kunne dyrke nogle ædelstene. Det tager alt for lang tid at ooen kister. Det afskrækker dig fra at spille meget. Det ville også være rart at have mere variation i kortene, så du kan prøve forskellige taktikker.
Jeg kan godt lide dette spil, men det har et netværksproblem første gang, jeg installerede det før 1 år, det er en god oplevelse, men efter det, da jeg installerede prøveversioner, var det OK, efter at det spurgte mig om mit navn, jeg skrev mit navn, det viste mig, at jeg ikke havde nogen internet, men jeg har højhastighedsdata og igen afinstallerede jeg spillet og installerede igen, det siger internetproblem, installer ikke dette spil
Det skulle være et godt spil før, men nu er det allerede et stykke skrald. 1. Når jeg vinder, får jeg kun 20+, og hvis du taber, taber jeg 30+ 2. Når jeg har mit startvinderkort, begynder jeg at miste mit signal, og så taber jeg automatisk. Men når mit startkort er alle 8 prikker op, er spillet glat, indtil jeg taber. 3. Når jeg bruger farende dæk 1-4 prikker, reagerer min fjende stadig hurtigt med deres 4-6 prikker oppe.. Så meget dispapoijerende
Spillet er forfærdeligt, det er 1% strategi og 99% betale for at vinde. Det kræver dybest set ingen strategi, da uanset hvor god du er, hvis din modstander har OP-kort, vil du automatisk tabe, uanset hvad du gør. Hvis du er interesseret i at prøve spillet, så lad være. Du vil fortryde sådan et spild af tid. Hvis du er interesseret i noget, der ligner dette spil, der er praktisk talt 100 % strategi og ikke betaler for at vinde, anbefaler jeg Clash Royale, da Castle Crush er en dårlig, betal for at vinde kopi af Clash Royale.
Castle Crush:Epic Battle Strategie sax
Fantastisk spil og grafik. Men jeg fandt et problem. Nogle leder efter online-spiller tager lang tid. Men nogle gange på 3 sekunder.
Det var sjovt indtil sidste opgradering, det gjorde det meningsløst at lege med lovmana-omkostningstegn. Jeg ved ikke, hvad der præcist ændrede sig, men det blev meget hurtigt og nemt at bruge karakterer med høje manaomkostninger.
Dette er det bedste spil😳 jeg nogensinde har set, at jeg spiller det så lang tid, men deres er lang tid goooo.....😴 men der er ingen opdatering, så gør det bedre, vi har brug for flere episke😈 og legendariske💣 kort eller 🏯 slot jeg venter længe, så lav nogle opdateringer...🥺🥺 Men venner dette spil er virkelig virkelig for godt.. 😁 Bare opdater det, jeg vil give dig 5 stjerner 🤩🤩😎
meget som clash royal...
Du har virkelig brug for nogle forbedringer. Har brug for flere muligheder Hvis jeg mødte en snyder, er jeg nødt til at anmelde ham og for at være sikker på, at han bliver udelukket, ville jeg elske en voice chat. Hvis jeg kan spille mange kampe med den samme spiller, ville det være fantastisk 👍 Du skal udvikle dig.
plejede virkelig at nyde dette spil, men nu betaler det sig at vinde. du får 20 tab i træk, og hvis du tilfældigvis får et dumt held, kan du vinde én gang. så er det tilbage til at møde folk med 4-6+ legendariske kort. held og lykke. ødelagt spil. måske hvis de fikser balanceringen af kampe og stopper lønnen for at vinde. jeg kan dog ikke se det ske.
Det er et godt pil og sjovt
Sjovt spil
Er helt vild med spillet. Det eneste, jeg er ligeglad med, er, at du kan maksimalt ud af mønter for en dag.
Forfærdeligt spil, den eneste måde du kan komme videre på er ved at bruge penge. For eksempel kan du ikke tjene ædelstene, og det ved udviklerne. Hver dag får du en sparegris fuld af belønninger fra det, du akkumulerer, som du kan åbne, hvis du bruger dine ædelstene, men prisen er altid 20 mere, end du har, og du har kun 24 timer til at åbne, hvilket tvinger dig til at købe. Matchup-systemet er også forfærdeligt. Hvis du bliver god, vil du blive rangeret med folk 4-7 niveauer højere end dine egne med kort, du ikke har og ikke kan slå
Jeg spiller ikke dette spil længere. Det var sjovt, da jeg først startede, men så når du er foran, afføder fjender monstre igen og igen, og så er dine døde. Jeg er bare glad for, at jeg ikke købte noget til dette spil.
Underholdende og simpelt
Det giver aldrig nogen legendariske kort fra slot 2. Jeg taber altid. Andre spillere har mange legendariske kort. Jeg åbnede mange kister, men jeg fik kun almindelige kort. Giv venligst alle spillere lige kort. Og når jeg åbner kister, får jeg kun 4 eller 5 diamanter. Giv venligst flere diamanter fra kister.
Sjovt spil, men giv det lidt mere tid, før du beder om vurdering 😘
kort er givet i henhold til computeren. modstanderen er altid 2 niveau stærkere end mit niveau, hvilket gør mig ikke i stand til at vinde noget spil.
Fint spil. Nemt og ligetil.
Dette spil er meget godt
Det er så sjovt, at du burde installere det, at du kan låse op for kisten, og du kan vælge et navn, hvad du vil. Og karaktererne er så seje, at de har fået nye ting, men du har brug for Wi-Fi for at spille, hvis du har for meget Slet derefter det, du ikke vil, hvis du ikke vil. at starte det, og det er okay. Selv du kunne kæmpe i et andet land, og nogle gange er det gyldne cirkler, så betyder det, at du skal tjekke dit internet ved at... 😁😆😀🤣
Sjovt gameplay, kisterne ødelægger det. Hver optjent kiste tager 10 minutter længere at låse op end den sidste, uden at den faktiske belønning øges. Hvert bryst. 10 minutter mere. En time til at låse op for 5 kort og 25 guld, kun en times gameplay. Medmindre du betaler. Alt andet fungerer godt, men det er bare sindssygt.
Progression stoppede meget gennem betalingsvæg
Dette er et meget godt strategispil, du behøver kun tålmodighed. Jeg spiller ikke et spil for at få høj rang, men for at nyde det strategiske. Når jeg skriver denne anmeldelse, har jeg spillet spillet i en uge, og min konto er på niveau 5 og Castle 4, og jeg bruger de fleste kort fra Castle 2. Husk, at hvis du står over for modstandere på højere niveau i den samme Castle Rank, det betyder, at du er god, og de er grimme 😁. Og hvis du taber til en modstander på et lavere niveau i samme slotsrang, betyder det, at du er en taber.
Jeg spiller dette spil ... 1 år senere kommer opdateringen, men vi har brug for opdatering .. jeg elsker dette spil nogensinde.. Jeg vil sige, at dette spil er det bedste spil nogensinde bedre end ff, pubg.etc. men vi har brug for opdatering. Vi har brug for opdatering venligst 😭😔.. jeg elsker dette spil, og jeg siger, at jeg aldrig forlader dette spil.. bedste spil nogensinde😍😍😍😍..
Age of War אסטרטגיה sgpx
Jeg giver dette kun 3 stjerner, fordi spillet er virkelig uretfærdigt, og spillet irriterer spilleren. Dette er fordi du nogle gange ikke kan komme til et bestemt niveau, for eksempel kan jeg ikke komme til 5 slottet uden at jeg taber og går tilbage til det første slot. På den anden side er det et sjovt spil og er virkelig unikt. Jeg kunne godt lide kunstværket, og selve spillet er vidunderligt.
Dood nød spillet for eksempel på grund af de 9 minutter til mållinjerne, og disse linjer er tegnet i rette vinkler, og den assisterende spiller for spillet efter overtrædelser en forseelse og bolden bagfra for at vinde en spiller, der ikke kontrollerer bolden bagfra og 6, der underrettes om kampen, genstartes ved at slippe bolden igen, indtil den har rørt en anden spiller af året og en lang kystlinje, der er tilgængelig til at være i offside position, hvis løfteren holder jorden eller i luften, og et mål ikke bliver scoret
ærligt talt elsker jeg ideen med dette spil, men der er desværre mange problemer. den første og vigtigste, min telefon halter, hver gang jeg lukker appen efter 1-2 minutter, der vises en meddelelse om, at systemets brugergrænseflade ikke reagerer (jeg har A7 2017). For det andet er belønningssystemet dårligt, du får en kiste, der tager mindst 3 timer at blive åbnet, og du kan ikke få mere end 4. Tredje, når du vælger et kort, der skal spilles og trækker nye kort på samme tid, vil du spille forkert. ...
Super sjovt godt tids fordrive
Det er et sjovt spil til et punkt. Det kræver hårdt arbejde på modstanderens parring. Da det er en "pay-to-win" app, skader det kun omdømmet på spillet, når det parrer dig med spillere 3 niveauer over dig konstant. Ikke alle vil betale for at spille.
Money pit, falsk annonceret som et "strategi"-spil. Der er ingen strategi, den er enten fuldstændig tilfældig eller sindssygt rigget. Hver gang du kommer tæt på at rykke et slot frem, lukker det dig ned og matcher dig efter flere slotte og spillerniveau. Hvis du er heldig og stadig på en eller anden måde vinder, får du timeout. Og det vil den gøre gentagne gange, uanset hvor god din forbindelse er. Det timeout, når jeg er tilsluttet min wifi. Mærkeligt nok går det ALDRIG, når du taber en kamp.
Det er så godt spil og man følger at man har alt
Spillet er sjovt i begyndelsen, men nu har jeg fået så mange trofæer, at jeg spiller med folk, der hacker. De har flere ædelstene end mig, når de ikke engang brugte plus-perlen.. falder 10s ned, når jeg kun er på 8... interessant.